شناسهٔ خبر: 165732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری از خسارت احتمالی بارندگی اخیر

حامد شریف رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی در این استان هشدار داد و از آماده‌باش نیروهای دستگاه های  زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، حامد شریف، رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر شدت بارش ها، تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را فراهم کرده و سعی می کنیم اوضاع را به صورت لحظه ای رصد کنیم.

شریف با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خبر داد و اظهار کرد: جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی ها بصورت مستمر در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمامی امکانات آنها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند.

وی افزود: دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در تعامل با یکدیگر و بصورت کاملا هماهنگ آماده مواجهه با بارنگی های اخیر هستند.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: وظایف هریک از دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی مشخص و معین شده است و همگی در آماده باش کامل هستند.

بر اساس گزارش هواشناسی بیشترین شدت بارش ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود؛ همچنین ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.