شناسهٔ خبر: 165741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلا ورجان خبر داد؛

پیشرفت ۶۲ درصدی پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل

شفیع زاده اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان از پیشرفت ۶۲ درصدی پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل خبر داد.

حسین شفیع‌زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص وضعیت پروژه‌های راهسازی این شهرستان اظهار کرد: شهرستان فلاورجان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی از نظر طول راه‌ها نسبت به وسعت شهرستان، از پرتراکم ترین راه‌های استان برخوردار است.  
وی افزود: تعدد شهرها و روستاها، و واقع شدن در بین چند شهرستان مهم استان از جمله مرکز استان، شرایط ویژه‌ای را برای راه های شهرستان فلاورجان بوجود آورده است لذا تسریع در اجرای پروژه‌های راهسازی این شهرستان حائز اهمیت است.  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان در خصوص پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل بیان کرد: این پروژه به دلیل ایجاد ارتباط بین استان اصفهان با استان‌های غربی و جنوبی کشور و همچنین کاهش ترافیک در محورهای مواصلاتی شهر اصفهان و شهرستان فلاورجان، از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است.  

وی با بیان اینکه طول پروژه پنج کیلومتر است گفت: مبلغ پیمان پروژه ۵۵۰ میلیارد ریال بوده و تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است همچنیت برای تکمیل به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. 

شفیع‌زاده ادامه داد: در حال حاضر با تلاش‌ها بعمل آمده پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل پیشرفت فیزیکی حدود ۶۲ درصدی دارد.  

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه تشریح کرد: تا کنون ۴۰۰ تن میلگرد، پنج هزار مترمکعب بتن‌ریزی، ۲۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی و ۵۰ هزار مترمکعب خاکبرداری برای پروژه فوق اجرا شده است.  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مرتبط با این پروژه مبحث آزاد سازی مسیر است که تاکنون بخشی از آن انجام شده و نیاز به ۶۰ هزار متر مربع آزاد سازی جدید است.