شناسهٔ خبر: 165776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور اداره کل راهداری اصفهان در نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان

ببينيد | غرفه اداره‌كل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان اصفهان در دومين رويداد ملي حمل‌ونقل دانش‌بنيان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در دومین رویداد ملی و نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان با ارائه دستاوردهای نوین حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان از ۱۱ لغایت ۱۴ اردیبهشت  در دانشگاه صنعتی با حضور طیف گسترده سازمان های فعال در حوزه حمل و نقل و شرکت های دانش بنیان درحال برگزاری است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با حضور در این نمایشگاه به عنوان یکی از ارکان اصلی تشکیل دهنده آن نسبت به ارائه آخرین دستاوردها و نرم افزارهای هوشمند در حوزه حمل و نقل اقدام کرد.

به گفته مسئولان حاضر در این نمایشگاه دستاوردهای ارائه شده در حوزه حمل و نقل می تواند به عنوان راهکار برون رفت از برخی از چالش‌های حمل و نقل بکار گیری شود.

دومین رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان از ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کار خود را در دانشگاه صنعتی با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با شرکت شرکت‌های دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز کرده و تا ۱۴ اردیبهشت این رویداد ادامه دارد.

گفتنی است محورهای برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی در راستای کاهش آلودگی هوا، معرفی و بررسی وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوعی، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی است.

غرفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در راستای ارائه دستاوردهای نوین و هوشمند خود همچنین پاسخ به سوالات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران آماده ارائه خدمات از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ است.