شناسهٔ خبر: 165777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دومین رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان

ببينيد | پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دومین رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان در دومین روز رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، دومین رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان از ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کار خود را در دانشگاه صنعتی با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با شرکت شرکت‌های دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز کرده و تا ۱۴ اردیبهشت این رویداد ادامه دارد.

در دومین روز این رویداد پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور منصور فخاران، رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور برگزار شد.

فخاران در این نشست که باحضور معاونین حمل‌ونقل شهرداری‌های کلان‌شهرها برگزار شد، از سامانه‌های هوشمند مورد استفاده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مرکز مدیریت راه‌های کشور صحبت کرد.

فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، علیرضا جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع، سعید خدابخشی، معاون فنی و راه روستایی، مریم تاکی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان و همچنین سایر روسای مراکز مدیریت راه‌های منطقه مرکز در این پنل حضور داشتند.