شناسهٔ خبر: 166014 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد؛

افزایش ۱۲ درصدی جابه‌جایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان طی سال ۱۴۰۲

افزایش 20درصدی جابجایی مسافر در چهار محال وبختیاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ ،تعداد ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر ،توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان ، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، محمد یاسین احمدیان گفت: در سال ۱۴۰۲، دو میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر در سطح جنوب استان جابه جا شده اند که این میزان افزایش ۱۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می دهد.

وی افزود: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر ، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، تصریح کرد: هم اینک ۴۱ شرکت ،۲ پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل هستند.

احمدیان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.