شناسهٔ خبر: 166137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان:

اراضی نهضت ملی مسکن شهرستان گرمسار تامین می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در شصت و هشتمین جلسه شورای مسکن استان از توافق اولیه جهت تامین اراضی نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمسار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سید محمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در شصت و هشتمین جلسه شورای مسکن استان، با بیان اینکه در دو هفته گذشته تلاش‌های زیادی جهت تأمین اراضی نهضت ملی در شهرستان گرمسار انجام شده است، گفت: توافق اولیه جهت تامین اراضی نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمسار صورت گرفته و جزئیات آن به محض نهایی شدن موضوع اعلام می‌شود.

حسینی طباطبایی ادامه داد: در شهرستان گرمسار ۲ هزار و ۱۰۹ متقاضی سه شرط وجود دارد و ۳۷۹ قطعه زمین ۲۰۰متری روستای کرند تحت عنوان دهکده شهری در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان سمنان هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و برای سایر متقاضیان شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان جانمایی شده است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در پایان تصریح کرد: از شهرداری دامغان تقاضا می‌شود تا عملیات آماده‌سازی سایت ۴۸ این شهرستان سرعت گیرد.