شناسهٔ خبر: 167388 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

تکمیل ۱۴۰۷ واحد مسکن مهر متوقف شده در گلستان

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در استان گلستان بیش از چهار هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام از دولت قبل باقیمانده که تا کنون هزار و ۴۰۷ واحد آن تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم علاوه بر ساخت و تحویل چهار میلیون واحد مسکونی برای متقاضیان، تکمیل واحدهای متوقف شده مسکن مهر است.

وی افزود: بر اساس برنامه ابلاغی دولت، استان گلستان طی چهار سال تعهد ساخت ۹۳ هزار و ۹۳۳ واحد مسکونی شهری و روستایی را بر اساس طرح نهضت ملی مسکن دارد.

حسینی ادامه داد: در این راستا از ظرفیت‌های مختلف برای تحقق این وعده و خانه دار کردن اقشار مختلف اقدام می‌کنیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: یکی از این روش‌ها تکمیل واحدهای مسکن مهر باقیمانده از دولت قبل است.

وی افزود: از مجموع چهار هزار واحد مسکن مهر متوقف شده در استان، در حال حاضر هزار و ۴۰۷ واحد آن تکمیل و بهره برداری رسیده است.

حسینی در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، امید است در سال جاری تمامی پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر استان تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شوند.

وی افزود: گفتنی است در گلستان ۱۱۸ هزار و ۲۲۳ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده ۱۸ هزار و ۳۰۵ متقاضی به تایید نهایی رسیده است.