شناسهٔ خبر: 166160 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد؛

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی‌شدگان نهادهای حمایتی

سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی این بانک به معرفی شدگان نهادهای حمایتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک از پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی این بانک به معرفی شدگان نهادهای حمایتی خبر داد و گفت: با هدف اجرای تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغال‌زاییدر کشور، در دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغال‌زاییمجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

حسینی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود. از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید است.