شناسهٔ خبر: 166195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی وضعیت مسکن و اجرای بسته تشویقی ۱۹ بندی در بافت های ناکارآمد شهری به صورت وبینار برگزار شد

بافت فرسوده بررسی وضعیت مسکن و اجرای بسته تشویقی ۱۹ بندی در بافت های ناکارآمد شهری در محلات هدف با حضور معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،روز سه شنبه موضوع بررسی وضعیت مسکن و اجرای بسته تشویقی ۱۹ بندی در بافت های ناکارآمد شهری، بارگذاری اطلاعات پروانه های ساختمانی در سامانه ستاد ملی،ارائه گزارش راه اندازی حلقه های میانی و عملکرد بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در محلات هدف توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران، با حضور دانشجو معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و محمد آئینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به صورت وبینار در سالن جلسات شهید داودی احمدی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان هم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این وبینار رحیم توسلیان معاون معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، علی عباسی رئیس اداره معماری بافت‌های واجد ارزش و طرح‌های بازآفرینی زنجان، اعضای ستاد بازآفرینی شهری و نمایندگان شهرداری های زنجان،ابهر،قیدار و خرمدره حضور داشتند.

در این وبینار محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایران نسبت به اجرای طرح کلید به کلید و همراهی شهرداری ها در صدور پروانه واحدهای نوسازی شده در محلات هدف بازافرینی تاکید کرد.

این وبینار به همت شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.