شناسهٔ خبر: 166227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با خانواده معزز شهدای اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در سفر به استان خراسان رضوی با خانواده معزز شهید غلامحسین رحمتی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، منصور احمدلو مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با همراهی وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در ادامه سفر به استان خراسان رضوی امروز با خانواده شهید «غلامحسین رحمتی» دیدار و گفت وگو کرد.

وی، خانواده های معظم شهدا را الگوی واقعی صبر و استقامت در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید درس ایثار، فداکاری، خدمت به مردم و شجاعت در زندگی را از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که با صبر و تحمل خود، حماسه بزرگی را خلق کردند، بیاموزیم.

احمدلو در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و دلجویی از خانواده شهدا، افزود: شهدا مایه افتخار کشور هستند وهمه ما مدیون خون شهدا هستیم.

مشاور وزیر تکریم خانواده های معظم شهدا به عنوان سرمایه های ارزشمند و معنوی کشور را یک وظیفه عینی  و همیشگی برشمرد و افزود: خدمت به خانواده شهدا افتخار بزرگی است چون این عزیزان برای حفاظت از میهن و آرمان های نظام اسلامی از  مهمترین سرمایه و جان عزیزان خود گذشتند.

وی در ادامه به بررسی مشکلات خانواده شهید والامقام پرداخت.

در این دیدار خانواده شهید نیز به بیان دیدگاه ها و خاطراتی از این شهید  والا مقام پرداختند.