شناسهٔ خبر: 16623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای ۲۴ پروژه‌ در استان کرمانشاه

عبدالله بهادری ۲۴ پروژه در استان کرمانشاه با زیر بنای ۲۵ هزار متر و با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال امسال در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبداله بهادری در این حوزه به ۳ پروژه بیمارستانی با ۷۰۴ تخت و با زیر بنایی بالغ بر ۶۸ مترمربع در شهرستان‌های پاوه با ۷۸ درصد پیشرفت، اسلام آباد غرب با ۸۲ درصد پیشرفت و کرمانشاه که در مرحله نهایی نمودن نقشه‌ها و انتخاب پیمانکار است اشاره کرد.

بهادری اعتبار امسال پروژه‌های ملی و بیمارستانی را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و از تخصیص ۱۰۰ درصدی پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص بازارچه‌های مرزی استان ضمن اشاره به پتانسیل اقتصادی نهفته در آن و همچنین پیگیری‌های مکرر آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵ پروژه به مساحت ۱۹۸ هکتار با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی در این خصوص پیشرفت فیزیکی بازارچه شوشمی پاوه را ۵۲ درصد، شیخ صله (ثلاث باباجانی ) ۲۰ درصد، بازارچه مرزی رسمی سومار ۶۶ درصد، بازارچه تیله کوه سرپل ذهاب را ۱۸ درصد و مرز رسمی پرویز خان را ۵۰ درصد ارزیابی کرد.

گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین که در زمینی به مساحت ۴۱ هکتار و با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصد هم عملیاتی شد و در حال ساخت است.

نظر شما