شناسهٔ خبر: 166347 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی خبر داد:

پروژه نهضت ملی مسکن باغمیشه تبریز روی ریل سرعت

1 مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه باغمیشه تبریز از پیشرفت روند اجرایی آن اظهار رضایت کرد و خواستار تسریع بیشتر در عملیات ساخت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از پروژه نهضت ملی مسکن باغمیشه که یکی از مهم ترین پروژه های نهضت ملی است بازدید و روند اجرایی آن را مورد ارزیابی قرار داد.

موسوی در جریان بازدید از این پروژه با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن گفت: تامین مسکن حمایتی برای اقشار کم برخوردار جامعه از طرح های مهم دولت مردمی سیزدهم است که توسط وزارت راه و شهرسازی نیز با جدیت تمام دنبال می شود و ما نیز در مجموعه راه و شهرسازی استان، طرح نهضت ملی مسکن را بعنوان اولویت برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ قرار داده و با تمام توان جهت تامین مسکن برای جامعه هدف تلاش می کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: پروژه باغمیشه از مهم ترین پروژه های نهضت ملی مسکن استان است که متاسفانه به دلیل برخی مشکلات و نارسایی ها در برهه های مختلف با توقف عملیات و یا کند بودن شدید روند اجرایی مواجه بوده است و از اولین روزهای حضور در این مسئولیت در جمع متقاضیان پروژه حاضر و ضمن بررسی مشکلات موجود و گفتگو با پیمانکاران، مقرر شد در اسرع وقت مشکلات پیش روی آن حل و فصل و روند عملیات اجرایی آن سرعت گیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و رفع موانع و مشکلات، پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است و با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته، پیشرفت اجرایی پروژه چشمگیر است اما باید همچنان به آن سرعت داد تا در کم ترین زمان ممکن متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند.