شناسهٔ خبر: 166387 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد :

بهره برداری از عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستای غلامی شهرستان بهشهر

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهشهر از بهره برداری عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستای غلامی منطقه هزار جریب این شهرستان به طول یک و نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حمید محمدی گفت: شهرستان بهشهربه لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند ، از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که دراین میان نیزمحورهای روستایی و ییلاقی از این قضیه مستثنی نیست.

وی ادامه داد: ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیتهای مهم این اداره می باشد که اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا دارد .

محمدی با اشاره به میزان بالای نزولات جوی در استان افزود: با توجه به شرایط جوی و بارش باران و برف ،کیفیت رویه آسفالت معمولا زودتر از موعد مقرر کاهش مییابد و شاهد آسیب آسفالت هستیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهشهرگفت: استان مازندران دارای ۷۸۹۷ کیلومتر راه روستایی است که ۴۲۴ کیلومتر آن در شهرستان بهشهر می باشد لذا ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی از جمله فعالیتهای مهم این اداره است.

وی بهسازی راه‌های روستایی، تسریع در پیشرفت راه‌ها و شریان‌های اصلی و رسیدگی به مشکلات این بخش بویژه حوزه حمل نقل بسیار مهم و از دغدغه‌های عمرانی ماست زیرا معتقدیم راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران ، مقدار۵۴۰کیلومتر مربوط به شهرستان بهشهر است.