شناسهٔ خبر: 166429 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی احداث ساختمان دولت شهرستان کوثر

60 درصد پیشرفت فیزیکی احداث ساختمان دولت شهرستان کوثر مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث ساختمان دولت شهرستان کوثر با پیشرفت فیزیکی۶۰ درصد در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در حال اجرای شهرستان کوثر اظهار کرد: احداث ساختمان اداری دولت شهرستان کوثر به منظور تامین فضای اداری و خدماتی به ادارات شهرستان در۳ طبقه به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع در حال احداث هست که عملیات اسکلت و آجر چینی به اتمام یافته و در مرحله اجرای نازک کاری و اتمام لوله کشی تاسیسات داخل ساختمان و نما کاری با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجرا می باشد.

وی از احداث ۴۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر خبر داد و افزود: در قالب گروه ساخت۴۲ قطعه زمین تامین شده جهت احداث واحد ویلایی به متقاضیان واگذار شده که از این تعداد ۳۷ واحد اتمام فونداسیون داشته و ۲۲ واحد آن در مرحله اسکلت و آجرچینی و مابقی در مرحله اخذ پروانه قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان اشاره نمود و گفت: بر این اساس در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده هایی که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنان پس از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ بوده و همچنین خانوارهای دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال را شامل می شود که در این شهرستان ۳۲ نفر متقاضی این طرح ثبت نام کرده اند.

حیدری افزود: آماده سازی محل احداث ۳۹۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر کوثر در ۱۳۲ قطعه ۲۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در مرحله خاکبرداری بوده و هر قطعه در این زمین تامین شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به ۳ نفر متقاضی این طرح واگذار خواهد شد.

وی گفت: در شهرستان کوثر از ۸۸۵ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کننده ۲۵۴ متقاضی تائید نهایی شده  و از این تعداد ۱۶۴ متقاضی واریز وجه بالای ۴۰ میلیون تومان داشته اند.