شناسهٔ خبر: 166433 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

ساخت ۶۵۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خلخال

ساخت 652 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خلخال مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از ساخت ۶۵۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در حال اجرای شهرستان خلخال اظهار کرد: در حال حاضر از کل ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خلخال۴۴۹۶ متقاضی تائید نهایی شده و ۷۱۹ نفر واریز وجه داشته اند و برای ۶۸۴ متقاضی مسکن تخصیص پروژه انجام گرفته است.

وی گفت: تامین زمین ۷۵۵ واحد مسکونی در شهرستان خلخال انجام گرفته و ساخت ۶۵۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خلخال در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در سایت۲۰ هکتاری شهر خلخال در پروژه ۱۹۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن اسکلت و سقف به اتمام رسیده و در مرحله اجرای تقسیمات داخلی و دیوار چینی است.

حیدری اظهار داشت: احداث ۲۴۰ واحد دیگر در سایت۲۰ هکتاری در مرحله آماده سازی بوده که بعد از تشکیل جلسه با متقاضیان بصورت گروه ساخت و یا طرح حمایتی مسکن احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت۸۰ واحد دیگر نیز در سایت۲۰ هکتاری در مرحله اجرای فونداسیون بوده و ۲ قطعه زمین پنج نفره بصورت گروه ساخت جهت احداث واحدهای مسکونی واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه ۸۰ واحدی دیگر طرح نهضت ملی مسکن شهر خلخال در مرحله نما و عملیات نازک کاری داخل واحدها می باشد.

وی افزود: عملیات سفت کاری و نازک کاری پروژه ۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن به اتمام رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در صورت اتمام محوطه سازی و اتصال به فاضلاب شهری در سال‌جاری به بهره برداری خواهد رسید.

حیدری بیان کرد: در شهر کلور نیز ۴ قطعه ۲ واحدی در قالب گروه ساخت به متقاضیان تحویل گردیده و در حال آماده سازی زمین و خاکبرداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه های در دست اجرای ساختمانهای دولتی شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: احداث و تکمیل ساختمان امور مالیاتی هشجین در۲ طبقه با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در مرحله اجرای نازک کاری و تاسیسات است.

حیدری افزود: احداث مجتمع فرهنگی و هنری هشجین با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و احداث مجتمع فرهنگی و هنری کلور نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در مرحله نصب سیستم تاسیسات گرمایشی است.

گفتنی است مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از پروژه احداث راه اصلی کلور ـ درام که در ۲ قطعه در دست اجراست بازدید کرد.