به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای ایلام گفت: هدف از برپایی میز خدمت آگاهیبخشی به مردم در خصوص فعالیتها، برنامهها و خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای ایلام و پاسخ به سوالات، ابهامات و شکایات مردم در حوزه راهداری و حمل و نقل جادهای است.
وی اظهار کرد: ایجاد ارتباطی نزدیکتر با مردم و شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها و احترام و ارائه خدمات مطلوب به مردم و طرح مشکلاتشان به صورت مستقیم است.
چشمه خاور افزود: برپایی میز خدمت فرصتی برای مردم است تا به صورت چهره به چهره مشکلات خود را مطرح و راهنماییهای لازم برای رفع آنها را دریافت کنند.
وی عنوان کرد: برپایی میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای ایلام، اقدامی مثبت در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم، افزایش رضایت آنها و رسیدگی به سوالات و شکایت مردم در حوزه مربوطه است.