شناسهٔ خبر: 166455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امضای تفاهم نامه همکاری میان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و اداره کل ورزش و جوانان

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی از امضای تفاهم نامه همکاری میان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و اداره کل ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با هدف تخصیص زمین جهت توسعه مسکن کارکنان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی امضا و تبادل شد.

وی افزود: این تفاهم نامه با هدف تخصیص زمین مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن بین ۲ دستگاه در سطح استان منعقد شده است.

عطائی ادامه داد: هدف این تفاهم نامه بهره گیری از توان سیاست‌گذاری، اجرا، مدیریت و حمایت متقابل ۲ دستگاه برای ارائه خدمات است.

وی بیان کرد: تامین اراضی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد و هدف ما توسعه مسکن و تامین نیاز اولیه مردم و افزایش رفاه اجتماعی است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و جوانان فعال سازمان‌های مردم نهاد در اولویت مجموعه راه و شهرسازی است.

عطائی با اشاره به اینکه تامین زمین برای ورزشکاران و فعالان سازمان‌های مردم نهاد در کانون توجه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است، ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه‌های همکاری اقدامات گسترده‌ای همراه با افزایش دسترسی مردم به فضاهای ورزشی جهت برطرف کردن دغدغه مسکن قهرمانان ورزشی و جوانان انجام می‌شود.