شناسهٔ خبر: 166665 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:

چندین پروژه بازآفرینی شهر قم به زودی افتتاح می‌شود

جلسه مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: پروژه‌های طرح ساماندهی محله چهل اختران، مدرسه شهید سلیمانی محله شیخ‌آباد، مدرسه‌ ثامن‌الحجج(ع) واقع در بلوار شهید دل‌آذر و پروژه کلانتری محله خاکفرج در مراحل نهایی است و در آینده نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و روز دختر با اشاره به شخصیت والای حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، گفت: سرشت پاک حضرت معصومه(س) بهترین الگوی زنان جامعه اسلامی است و سفر حضرت فاطمه معصومه(س) از شهر مدینه به سمت مرو (خراسان فعلی) تبلیغ معارف اسلام و جهاد تبیین حقانیت اهل بیت(ع) بود.

آئینی با اشاره به اقدامات بازآفرینی در شهر قم گفت: پروژه ساماندهی فاز ۵ مسیر عمار یاسر شهر قم با تملک چندین پلاک فرسوده از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران انجام شده است.

وی افزود: پروژه‌های طرح ساماندهی محله چهل اختران، مدرسه شهید سلیمانی محله شیخ آباد، مدرسه‌ ثامن الحجج(ع) واقع در بلوار شهید دل آذر و پروژه کلانتری محله خاکفرج در مراحل نهایی است و در آینده نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همزمان با دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان قم از پروژه‌های فوق الذکر بازدید و در خصوص تسریع اقدامات اجرایی آنها دستورات لازم را صادر کرد.