شناسهٔ خبر: 16669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه دوم کشوری مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

مسعود مالکی مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با ثبت ۳ هزار و ۷۰۶ سوانح و وقایع در سه ماهه پائیز رتبه دوم را کسب نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، مسعود مالکی گفت: عملکرد این اداره کل در مرکز مدیریت راه‌ها با زحمات خوب مسئول و همکاران این واحد و پیگیری‌های مدیر راهداری در ثبت وقایع و سوانح و اطلاع رسانی به موقع به سامانه جامع مدیریت حوادث و سوانح حمل و نقلی کشور باعث کسب رتبه دوم در کل کشور شد.

 وی افزود: سامانه جامع مدیریت حوادث و سوانح حمل و نقلی کشور یکی از مهم‌ترین سامانه‌های در اختیار شعب مراکز مدیریت راه‌هاست که از طریق این سامانه امکان ثبت و اطلاع رسانی تمام وقایع فراهم شده است، بر اساس گزارش دریافتی از این سامانه طی فصل گذشته (مهر، آبان و آذر) بیش از ۳۱ هزار واقعه در سامانه ثبت شده که بیشترین آن از نوع تصادفات بوده و استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان، لرستان و اصفهان بهترین عملکرد را در ثبت اطلاعات در سامانه مذکور داشته‌اند.

مالکی بیان داشت: با توجه به حجم پائین تردد در استان که از کم ترددترین استان‌های کشور است کسب رتبه دوم نشان دهنده ثبت نزدیک به ۱۰۰ درصدی سوانح و اتفاقات و کارگاه و انسداد و بازگشایی ها و... است.

نظر شما