شناسهٔ خبر: 166746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف جذب سرمایه گذار و مشارکت های مردمی در پروژه های شهری انجام شد؛

نشست مشترک شهردار اهواز با مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان

نشست با شهدار اهواز نشست مشترک شهردار اهواز و معاونین با مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با هدف جذب سرمایه گذار و مشارکت های مردمی در پروژه های مشترک شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، نشست مشترک مدیران شهرداری اهواز با مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با حضور رضا امینی، شهردار اهواز، هدایت الله زارع زاده، معاون شهرسازی و معماری، صادق کهوازی، رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، مهدی بیداری مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری، مرتضی میثاقی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی و شبنم کوچک پور، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی، محمد جامع، معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه سهم ده درصد زمین های شهرداری، زمین های حوزه فضای سبز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد با هماهنگی بین ارگان ها و ادارات مسئول مسائل مربوط به حوزه های شهری حل شود.

همچنین مباحثی در حوزه شهرسازی و کمیسیون های مربوطه، بافت های ناکارآمد شهری، بافت های فرسوده و حاشیه نشینی مباحثی مطرح شد و مقرر شد با تعامل و همکاری مشترک شهرداری اهواز و اداره کل راه و شهر سازی استان این موارد بصورت ویژه پیگیری شود.

در این نشست مشترک در خصوص ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردمی و فضای جذب سرمایه و مشارکت بخش خصوصی و مردمی در شهر نیز بحث و تبادل نظر شد.