شناسهٔ خبر: 166770 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان مطرح کرد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی آماده سازی زمین الحاقی ۶۰ هکتاری در شهرستان دهاقان

کریم طیاری / دهاقان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان گفت: آماده‌سازی ۶۰ هکتار زمین الحاق شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دهاقان، تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ کریم طیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان و با توجه به کمبود زمین مورد نیاز، ۶۰ هکتار زمین از اراضی دولتی به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به محدوده شهرستان دهاقان الحاق شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و تصویب در کمیسیون ماده ۵، این زمین برای آماده سازی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهاقان قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان عنوان کرد: آماده سازی ۶۰ هکتار زمین الحاق شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دهاقان، در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

طیاری با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اقدام به ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد، یک هزار و ۴۰۰ متقاضی پس از انجام بررسی و پالایش‌های لازم، تأیید نهایی شدند.

وی بیان کرد: طی دو مرحله، قرعه کشی برای تعیین تکلیف زمین و اختصاص به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن حائز شرایط انجام شده که در مرحله اول تخصیص زمین به بیش از ۶۰۰ نفر و در مرحله دوم به افزون بر ۷۰۰ نفر دیگر از متقاضیان حائز شرایط زمین اختصاص داده شده است.

گفتنی است شهرستان دهاقان با۲۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع شده است.