شناسهٔ خبر: 166780 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نخستین جلسه شورای فرهنگی سازمان مجری در سال جاری برگزار شد

جلسه نخستین جلسه شورای فرهنگی سازمان مجری با حضور مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، رئیس شورای فرهنگی، دبیرشورای فرهنگی ، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر و دیگر اعضای شورای فرهنگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان مجری روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و به مناسبت دهه کرامت با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی و سایر اعضای شورای فرهنگی برگزار شد. 

نبیان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) و اهمیت بزرگداشت اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح و به هنگام سازمان از اقدامات و تلاشهای صورت گرفته در بحث خدمات رسانی که منجر به ارتقای آگاهی عمومی، اثربخشی و رضایتمندی مردم می‌شود تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به تلاشهای انجام شده، روند پیشرفت پروژه مصلی حضرت امام (ره ) و نیز اقدامات در سایر طرح‌ها و پروژه‌ها از جمله طرح‌های بیمارستانی را مثبت ارزیابی کرد.

در این جلسه سایر اعضاء نیز به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. همچنین  مباحث فرهنگی از جمله نماز، عفاف و حجاب، جمعیت و خانواده و امر به معروف و نهی از منکر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا برنامه‌ها و مصوبات ابلاغی در هر یک از حوزه ها در سال ۱۴۰۳ به اجرا درآید.