شناسهٔ خبر: 166782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عزم راه و شهرسازی برای اجرای برنامه‌های مسکن

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: مسکن از ضروری ترین نیازها و خواسته‌های به حق مردم بوده ‌و عزم راه و شهرسازی توسعه طرح‌های تولیدی مسکن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  رسول عطائی در دیدار فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: مسکن ابتدایی‌ترین نیاز جامعه امروز بوده و به همین جهت در کانون توجه راه وشهرسازی قرار دارد. 

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه تولید مسکن به عنوان بدنه واحد وارد میدان شده و در جهت خدمت به مردم و تحقق برنامه‌های و سیاست‌های دولت تلاش شبانه روزی کنند.  

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: توسعه استان در بخش تولید مسکن  در قالب طرح نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال می‌شود و اقدامات لازم جهت تامین زمین، ساخت واحدهای مسکونی و باسازی بافت‌های فرسوده شهری در حال انجام است. 

عطائی با اشاره به ضرورت تامین مسکن برای کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی  گفت: با توجه به توافق نامه‌های انجام شده با نیروهای مسلح تامین زمین و  ساخت مسکن برای نیروهای نظامی و انتظامی در استان حال انجام بوده اداره کل راه و شهرسازی استان  آماده هرگونه همکاری  است. 

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: کار و تلاش شبانه روزی جهادگران راه وشهرسازی که موجب توسعه رفاه اجتماعی و افزایش شاخص‌های توسعه می‌شود، قابل تقدیر است. 

سردار رحیم جهانبخش افزود: تولید مسکن در هر حوزه نیز نیاز امروز جامعه بوده و فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی آماده همکاری با راه وشهرسازی است.