شناسهٔ خبر: 166811 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان:

طرح تفصیلی شهر گلشن در حال تهیه است

کریم طیاری / دهاقان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر دهاقان، پارسال ابلاغ شده است، گفت: طرح تفصیلی شهر گلشن در مرحله برگزاری جلسات کمیته کارشناسی و کمیسیون ماده ۵ است.   

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ کریم طیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان اظهار کرد: طرح‌های تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضع دقیق کاربری‌ها، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محله های واقع در آن مشخص و  اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کند.  

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر دهاقان، پارسال ابلاغ شده است، گفت: طرح تفصیلی شهر گلشن در حال انجام بوده و در مرحله برگزاری جلسات کمیته کارشناسی و کمیسیون ماده ۵ است.    

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان دهاقان اظهار کرد: شهر گلشن در بخش مرکزی شهرستان دهاقان، طبق آخرین سرشماری  حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد و در جنوب غربی اصفهان واقع شده است.  

وی در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اقدام به ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۴۰۰ متقاضی حائز شرایط بوده‌اند.