شناسهٔ خبر: 166921 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ثبت بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰  هزار تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان طی فروردین ماه ۱۴۰۳

سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  سیستان و بلوچستان گفت: در فروردین ماه سال جاری تعداد ۴ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۵۱۶ تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی تحت‌ پوشش این اداره کل به ثبت رسیده که این میزان حاکی از افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری ۴ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۵۱۶ تردد انواع وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار فعال به ثبت رسیده است.

وی افزود: حجم کل ورودی به حوزه شمال استان طی این مدت ۱ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۶۶ تردد و حجم کل خروجی از حوزه شمال استان ۱ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۴۹ تردد بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه درصد تردد جاده‌ای وسایل نقلیه سنگین در فروردین ماه سال جاری ۱۷ درصد بوده است تصریح کرد: پرترددترین محورهای شمال استان در این بازه‌ی زمانی، محور زاهدان_خاش و بالعکس و محور زهک _مرز میلک و بالعکس است.

کرد در پایان یادآور شد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان است و هم‌وطنان می‌توانند کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این سامانه به صورت شبانه روزی مطرح کنند.