شناسهٔ خبر: 166931 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل و معاونین راه وشهرسازی خراسان شمالی؛

عملکرد برنامه اجرایی سال گذشته و آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت ۷ اداره کل راه و شهرسازی در استان‌های شرقی بررسی شد

کارگاه عملی پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی پایش عملکرد برنامه اجرایی سال گذشته و آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت هفت اداره کل راه و شهرسازی در استان‌های شرقی کشور باحضور مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، چهارمین نشست فصلی و منطقه‌ای برای پایش برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در حوزه املاک و حقوقی با هدف هم‌افزایی بین ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها به یکدیگر برگزار شد.

در این همایش که به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد پایش عملکرد برنامه اجرایی سال گذشته و آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت هفت اداره کل راه و شهرسازی در استان‌های شرقی کشور در پنل‌های تخصصی مرور شد.

بررسی عملکرد و اهداف ادارات کل راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۳ تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، روش‌های مختلف تامین هزینه اجرای طرح‌ها، مولدسازی دارایی‌ها، تحصیل زمین از طریق توافقات با نیروهای مسلح و توافقات با بخش خصوصی از جمله موضوعاتی است که در این همایش به آنها پرداخته شد.

این همایش با حضور مدیران کل، معاونان املاک و حقوقی، معاونان شهرسازی، معاونان مسکن و همچنین روسای ادارات حقوقی، واگذاری، املاک و روسای بانک زمین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، شرق سمنان، سمنان، گلستان و مازندران برگزار شد.

شایان ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه معاونین املاک و حقوقی، شهرسازی و معماری، مسکن و ساختمان و روسای ادارات مرتبط در این همایش حضور داشتند.