شناسهٔ خبر: 167042 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار از مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برای اشاعه فرهنگ اقامه نماز

البرز استاندار البرز در راستای کسب رتبه برتر در زمینه فرهنگ نورانی اقامه نماز جماعت در بین دستگاه‌های اجرایی، از مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تقدیر و لوح سپاس و تندیس ویژه نماز و نسل نو به وی اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در راستای اجرایی کردن تفاهمنامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و ستاد اقامه نماز کشور در سال  ۱۴۰۲ و با ارائه عملکرد مناسب موفق به کسب حداکثر امتیاز در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد و حجت الاسلام و المسلمین مرادی رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز لوح سپاس و تندیس ویژه اجلاس سراسری نماز و نسل نو را به نیابت از استاندار به محمدرضا صابری اهدا کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز طی نشست صمیمانه با رئیس ستاد اقامه نماز استان بیان کرد: امیدواریم در تمام سال‌های آینده نیز همچنان با حضور فعال و یکپارچه تمام مدیران و کارکنان اداره کل در نماز جماعت و اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی شاهد اشاعه بیش از پیش فرهنگ نورانی اقامه نماز باشیم.

صابری تصریح کرد: با توجه به تأکید استاندار البرز و مصوبه ستاد اقامه نماز استان این اداره کل نسبت به جانمایی و تخصیص زمین برای ساخت مساجد جدید و شاخص اقدامات لازم را برنامه‌ریزی کرده است که در  آینده مراحل واگذاری این اراضی اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز نیز از مجموعه راه و شهرسازی استان البرز که در راستای انجام امور فرهنگی به ویژه اقامه نماز جماعت اهتمام خاص دارند تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.