شناسهٔ خبر: 167057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

جنوب کرمان امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهر سازی ( جنوب کرمان ) ابراهیم امیری بیان کرد: سرمایه ارزشمند روابط عمومی، می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سازمان نقش آفرینی کند.

وی اظهار داشت :  ۲۷ اردیبهشت ماه روز  ارتباطات و اطلاع رسانی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی از ارکان تاثیرگزار در مسیر تعالی هر سازمان پویا است

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اشاره کرد : روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار در توسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارزشمند محسوب می شود.

وی در پایان گفت: فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران سخت کوشش خود در روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب کرمان را تبریک عرض می کنم  و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.