شناسهٔ خبر: 167069 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

قاری اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.  
متن پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی در دنیای امروز است.  
امروزه پیشبرد اهداف و برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است و روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه، مسوولیتی خطیر در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران وشناخت افکار عمومی به عهده دارد.  
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است برای سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران کوشا و متعهد این عرصه که با مشارکت، همدلی و همفکری جایگاه این حرفه را نسبت به گذشته بهبود بخشیده اند.  
اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزشمند همکارانم در روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه سفیران پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی به ویژه کارکنان سخت‌کوش در حوزه روابط عمومی خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی، توفیق و پیروزی روز افزون این عزیزان را مسئلت می نمایم.