شناسهٔ خبر: 167141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان :

نقش موثر روابط عمومی در رشد و پویایی جوامع سازنده است

جنوب کرمان تقدیر مدیر کل مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از عملکرد روابط عمومی این اداره کل تقدیر و تشکر کرد و گفت: نقش موثر و سازنده ارتباطات و روابط عمومی در رشد، تحول و پویایی همه جانبه جوامع به وسیله اطلاع رسانی شفاف و آگاهانه و با تکیه بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه امروزی است.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی(جنوب کرمان)، ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهارداشت: یکی از حساس ترین و مهم ترین وظایف روابط عمومی ها تولید محتوا است که این کار باید با نهایت دقت انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: نقش روابط عمومی ها به عنوان هدایتگران افکار مردم و روشنی بخش راه جامعه که با به کارگیری مهارت و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثر بخش بین مردم و سازمان ها را فرهم می کنند انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان به همراه رضا آزادی معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی این اداره کل و سرکارخانم پروین سیدی طی مراسمی صبح امروز 27 اردیبهشت ماه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از مدیر روابط عمومی این اداره کل با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آوردند.