شناسهٔ خبر: 167263 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین تعیین قطعات متقاضیان طرح حمایت از جوانی جمعیت شهر شازند برگزار شد

آیین تعیین قطعات متقاضیان طرح حمایت از جوانی جمعیت شهر شازند انجام شد. آیین تعیین قطعات متقاضیان طرح حمایت از جوانی جمعیت شهر شازند باحضور متقاضیان و تنی چند از مسئولین شهرستانی و استانی در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهر شازند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی، آیین تعیین قطعات متقاضیان طرح حمایت از جوانی جمعیت شهر شازند باحضور متقاضیان و تنی چند از مسئولین شهرستانی و استانی در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهر شازند برگزار شد.

علی اکبر علیخانی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان شازند با اعلام این خبر گفت: در این مراسم تعداد ۲۴ قطعه زمین تأمین شده توسط اداره راه و شهرسازی در کوی مسکن عباس آباد شهر شازند بین ۲۴ زوج از متقاضیان تایید نهایی شده دارای سه فرزند و بالاتر مشمول قانون حمایت از جوانی جمعیت که دارای اولویت واگذاری بودند از قرار هر زوج یک قطعه زمین به ارزش بیش از ده میلیارد ریال پس از قرعه کشی تعیین قطعه شد.

وی ادامه ادامه داد: قرارداد واگذاری این قطعات متعاقباً پس از تنظیم و ثبت در اداره املاک اداره کل راه و شهرسازی به متقاضیان مذکور واگذار خواهدشد.