شناسهٔ خبر: 167302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر نماینده مردم خمین در مجلس از رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان خمین

لوح تقدیر نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی از رئیس اداره ارئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان خمین به جهت زحمات بی شائبه و موثر در راستای حسن انجام کار با اهدای لوحی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، نماینده مردم شریف خمین در مجلس شورای اسلامی از رئیس اداره ارئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان خمین به جهت زحمات بی شائبه و موثر در راستای حسن انجام کار  با اهداء لوحی تقدیر کرد.

دراین لوح آمده است:

توفیق خدمت به نیکوترین و شایست ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال رادر پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهد بود که توان به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهدماند.

بدینوسیله لازم می دانم از زحمات بی شائبه و موثری که جنابعالی و مجوعه ی همکارانتان در راستای حسن انجام وظیفه درمدت نمایندگی دوره  یازدهم مجلس شوری اسلامی داشته اید صمیمانه تقدیر وتشکر نمود و موفقت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.