شناسهٔ خبر: 167322 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

درگردهمایی روابط‌عمومی‌های سازمان بنادر و دریانوردی مطرح شد؛

تدوام جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور

نشست روابط عمومی گردهمایی مدیران روابط‌عمومی ‌های بنادر کشور به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌ عمومی، با تاکید بر"تدوام جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور" و "حرکت در مسیر روابط عمومی نوین" در بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، گردهمایی مدیران روابط‌عمومی‌های بنادر کشور، با تاکید بر"تدوام جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور" و "حرکت در مسیر روابط عمومی نوین" در بندر انزلی برگزار شد.

در این نشست یکروزه با شعار" روابط‌عمومی؛ فراتر از اطلاع رسانی"، محمدعلی اصل سعیدی‌پور، مدیر ارتباطات و بین‌الملل سازمان بر تدوام جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا محور ابلاغی مقام معظم رهبری در سال جاری تاکید کرد.

 مدیر ارتباطات و بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست همچنین بهبود و ارتقای جایگاه روابط عمومی در ساختار تشکیلاتی سازمان را یکی از برنامه‌های آتی حوزه ارتباطی عنوان کرد.

وی فعالیت‌های روابط‌عمومی بنادر را قابل قبول دانست و تامین تجهیزات سمعی و بصری بنادر و ستاد را یکی از راهکارهای توسعه‌ای برشمرد.

به گفته سعیدی‌پور، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهارت افزایی کارشناسان روابط‌عمومی‌ها، برگزاری تور رسانه‌ای به بنادر و برنامه ریزی و هماهنگی جهت پوشش خبری سفر و بازدید مقامات عالی رتبه کشوری از روند فعالیت‌های بنادر را از دیگر اهداف حوزه ارتباطات در سال جاری خواهد بود.

سعیدی‌پور همچنین برگزاری دوره‌ای ارتباطات، اطلاع رسانی و اصول خبر نویسی برای کارشناسان روابط عمومی ستاد و بنادر؛ پیگیری جذب نیروهای متخصص و دارای مهارت روابط عمومی و ارتباطات و هماهنگی و پیگیری جهت حضور مسؤلان روابط عمومی و ارتباطات در نمایشگاه‌های خارجی را دیگر رویکردهای آتی مدیریت ارتباطات سازمان در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

بنا بر این گزارش، مجید فدایی رییس اداره ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی نیز گزارشی از عملکرد اطلاع رسانی و تولید اخبار و محتوای صوتی و تصویری سازمان ارائه کرد و نکات و نقطه نظرات تخصصی خود در خصوص تولید محتوا، اطلاع رسانی، ارتباط با رسانه‌ها و تشریفات و تبلیغات سازمان ارائه کرد.