شناسهٔ خبر: 167346 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

پیگیری مستمر برای تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان اسلام‌آبادغرب

پیگیری مستمر برای تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و نماینده این شهرستان صبح امروز در راستای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان اسلام‌آبادغرب از اراضی مورد نیاز بازدید کردند.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مجتبی بخشی‌پور نماینده مردم اسلام‌آباد و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، کرمی فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب و جمعی از مسئولان از پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در شهرهای اسلام‌آبادغرب بازدید کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: پروژه ۱۴۰ واحدی اسلام‌آبادغرب قبلا در اختیار تعاونی مسکن این شهرستان بود و در این بازدید مقرر شد پس از سیر مراحل قانونی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت تکمیل قرار گیرد.

الماسی از فعالیت مجدد پروژه ۱۶۰ واحدی تعاونی مسکن مرصاد خبر داد و تصریح کرد: همچنین مقرر شد پیمانکار پروژه ۶۰ واحدی در این شهرستان نیز فعالیت‌ خود را آغاز و اداره‌کل راه و شهرسازی نسبت به تمدید قرارداد اقدام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز واگذاری ۴۹ هکتار از اراضی شهرستان اسلام‌آبادغرب به متقاضیان خبر داد و تاکید کرد: همچنین اراضی ملی واقع در ضلع غربی روستای امیرآباد نیز جهت طرح نهضت ملی مسکن در اختیار بنیاد مسکن قرار خواهد گرفت