شناسهٔ خبر: 167353 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعامل بین دستگاهی در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی 

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تعامل بین دستگاهی جهت اجرای برنامه‌ها و تحقق اهداف در دستور کار راه و شهرسازی استان بوده و اولویت ما توسعه استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در دیدار مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: توسعه امکانات و برخورداری کل استان با هدف تحقق عدالت در دستور کار است.

وی ادامه داد: محرومیت زدایی و ایجاد توسعه متوازن و پایدار در اولویت برنامه‌های اجرایی بوده و این امر اهتمام دستگاه‌های اجرایی استان را می‌طلبد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: نهادهای نظارتی به عنوان پشتیبان در پیشگیری از بروز مشکلات و نواقصات در چهارچوب قانون نقش موثری دارند.

عطائی افزود: به‌کارگیری روش‌های نوین جهت دستیابی به اهداف سازمانی در کمترین زمان و کاهش فرایندها با محوریت اطلاع‌رسانی شفاف به مردم در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای استان است.

مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: ایجاد شعبات تخصصی قضایی برای حل مشکلات پیمانکاران و دستگاه‌های دولتی جهت حل پرونده‌های پیمانکاران به صورت تخصصی و فنی در کانون توجه قرار دارد.

روح الله محبوبی افزود: تلاش برای حل مسائل و اختلافات دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران و ارائه راهکارهای قانونی جهت پیشگیری و کاهش مشکلات اداری در اولویت است.