شناسهٔ خبر: 167415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به صورت امانی انجام شد؛

تیغ‌زنی و تسطیح ۹ کیلومتر از محورهای ایلن گوکلر_عزیزلو_گرگ تپه زنجانرود

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود از عملیات تیغ زنی و تسطیح ۹ کیلومتر و قنوسازی ۱۸ کیلومتر محور روستایی ایلن گوکلر _عزیزلو_گرگ تپه در زنجانرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش زنجانرود اظهار کرد: تسطیح، تیغ‌زنی محور روستایی ایلن گوکلر عزیزلوگرگ تپه به طول ۹ کیلومتر و قنوسازی این محور به طول ۱۸ کیلومتر در لاین شرقی و غربی توسط کارکنان راهداری این اداره به پایان رسید.

وی با اشاره به اهمیت مناسب‌سازی و تسطیح راه‌های روستایی افزود: عملیات تیغ‌زنی و بهسازی محورهای روستایی جزو برنامه‌های اولویت‌دار این اداره است.

زارعی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز جهت ارتقای ایمنی راه، منظرآرایی و سهولت در تردد کاربران جاده تیغ‌زنی اساسی، تسطیح، حریم‌زنی و قنوسازی محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی دیگر در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در خصوص فعالیت‌های مستمر راهداری تصریح کرد: پاک‌سازی و لاشه‌برداری مستمر؛ حضور به موقع در صحنه‌های تصادف، تنقیه، لایروبی، تنظیم بستر و درواسیون پل‌ها و آبروها، تعمیر، بازسازی و نصب و شستشوی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، تعمیر، بهسازی و نصب گاردریل در محورهای مواصلاتی، رفع خاموشی، نصب و تعمیر سیستم روشنایی و چراغ چشمک‌زن و… در حوزه راهداری و کنترل نامحسوس ناوگان حمل و نقل عمومی و ثبت و پایش متخلفین در سامانه‌های مربوطه، کنترل و صدور مجوز عبور محموله‌های ترافیکی، بازرسی و نظارت بر عملکرد شرکت‌های صادرکننده بارنامه توسط واحد حمل و نقل اداره به صورت مستمر انجام می‌شود.