شناسهٔ خبر: 167435 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۳ طرح در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان بوشهر

جلسه کارگروه امور زیربنایی بوشهر مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : ۳ طرح تولیدی خدماتی و طرح تفصیلی و تغییر کاربری در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید محمود دستغیبی مدیر کل راه وشهرسازی استان بوشهر در جلسه کارگروه امور زیربنایی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد:  سه طرح در این جلسه مطرح شد که هر۳ مورد آن در شهرستان گناوه که یک مورد آن درشهر بندر ریگ و دو مورد دیگر در روستای گشویی مورد بررسی قرار گرفت. 

دستغیبی افزود: دو طرح در روستای گشویی قرار دارد که طرح اول با عنوان اجرای طرح صنایع مزاحم شهری به مساحت ۴۷۵۰۰ متر مربع و طرح دوم  با عنوان طرح انبار نگهداری محصولات کشاورزی به مساحت ۳۱۵۱/۹۱ متر مربع بررسی شد. 

وی بیان کرد: طرح سوم که یکی از مهمترین دستور کار جلسه می‌باشدکه در شهرستان گناوه شهر بندر ریگ با عنوان طرح الحاق پهنه‌ای به مساحت ۶۲۷۰۶۷/۲۸۹ متر مربع به طرح هادی شهر بندر ریگ جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن  مورد بررسی شد. 

دستغیبی در پایان گفت: اقدامات این کارگروه با هدف تسهیل و رونق تولید در حوزه وظایف و اختیارات انجام می‌گیرد که اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصادی را به همراه دارد.