شناسهٔ خبر: 167469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبج امروز انجام شد:

دومین جلسه شورای مسکن گیلانغرب با اولویت نهضت ملی مسکن

دومین جلسه شورای مسکن  گیلانغرب با اولویت نهضت ملی مسکن دومین جلسه شورای مسکن گیلانغرب به ریاست علیرضا نظری سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه مسکن در سالن جلسات فرمانداری گیلانغرب برگزار شد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فرامرز عزیززاده سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گیلانغرب بر اهمیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن به عنوان یکی از اهداف مهم دولت اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط، موانع و مشکلات مرتفع شود.

عزیززاده افزود: در این جلسه اراضی شناسایی شده توسط ادارات و نهادهای دولتی برای اختصاص به طرح ملی مسکن بررسی و اعضا پیشنهادات، گزارشات و نقطه نظرات خود را جهت بررسی و نتیجه گیری و اتخاذ تصمیم ارائه کردند.

علیرضا نظری سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، منابع‌طبیعی و راه و شهرسازی را مکلف به پیگیری موضوع کرده و تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با همکاری و هماهنگی در راستای مطالبات به حق مردم و رفع موانع و مشکلات با جدیت تمام اقدام کنند.

ارائه گزارش عملکرد و میزان پیشرفت اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال ساخت، ارائه گزارش آخرین وضعیت ارائه تسهیلات بانکی جهت طرح نهضت ملی مسکن، ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط راه و شهرسازی شهرستان و بنیاد مسکن، چالش‌ها و موانع تامین زمین، اعطای تسهیلات مسکن از سوی بانک‌ها و تسریع در انتقال اسناد اراضی کشاورزی، تجدید نظر در گزارش نوعیت مکانیک خاک از دیگر مسائل مطرح‌شده در این جلسه بود.