شناسهٔ خبر: 167515 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان شهادت رییس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در پیامی شهادت حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در پیامی شهادت حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه را به مردم شریف و ولایت مدار ایران تسلیت گفت. 

در متن این پیام آمده است؛

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در پی وقوع سانحه تلخ سقوط بالگرد، قلب ملت ایران را در غم و اندوهی دردناک فروبرد.

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

سانحه جانسوز بالگرد، عروج رییس جمهور محبوب و خدوم و مغتنم حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر(عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنیم.

به ملت وفادار و قدرشناس و عزیزمان اطمینان می دهیم مسیر پر افتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و با استعانت از خدای متعال و همراهی مردم بزرگوار کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد.