شناسهٔ خبر: 167558 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهدای و حمل و نقل جاده ای فارس در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت

. سرپرست راهدای و حمل و نقل جاده ای فارس در پیامی شهادت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان وی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان فارس)  محسن عمادی سرپرست راهدای و حمل و نقل جاده ای فارس در پیامی شهادت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان ایشان را تسلیت گفت.متن پیام تسلیت مجسن عمادی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر شهادت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب ،مردمی بصیر و خدمتگزار کشورمان و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد آن هم در جریان خدمت به مردم شریف، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه و حزن فراوان ،فقدان خدمتگزار خویش فرو برد. هرچند ایشان به آرزوی خویش مبنی بر شهادت و ملاقات با رفیق دیرینه خود حاج قاسم سلیمانی در بهشت برین رسید اما این ضایعه و حادثه بزرگ و جبران‌ناپذیر داغی است که در محضر و قلوب مردم شریف ایران به آسانی تسلی نمی‌یابد و مداومت‌ و جهاد و تلاش این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

اینجانب بعنوان یکی از خدمتگزاران دولت مردمی اندوه جانکاه شهادت خادم جمهور و همراهان او را که همه ما را در سوگ نشاند، نخست به پیشگاه حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف و سپس به محضر مقام معظم رهبری ، همکارانم در تمامی بخش های دولت و همه اقشار ملت شهید پرور ایران تسلیت عرض می کنم و برای آن جان پاک و روح مطهر طلب علو درجات دارم.