شناسهٔ خبر: 167571 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور کارکنان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در مراسم بزرگداشت شهید «آیت الله رییسی» در مصلای اهواز

ببینید| حضور کارکنان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در مراسم بزرگداشت شهید «آیت الله رییسی» کارکنان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌الرضا، آیت‌الله رییسی و همراهانش که در مصلای اهواز برگزار شد حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان )، کارکنان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان  به همراه جمع کثیری از مردم ولایتمدار خوزستان و خانواده های شهدا از ساعت ۱۷ در مصلای امام خمینی (ره) گرد هم جمع آمدند و در سوگ رئیس جمهور مردمی و همراهان به سوگواری پرداختند.

قاریان در ابتدای این مراسم به قرائت قرآن پرداخته و سپس مداحان اهل بیت مرثیه سرایی کردند.

در این مراسم سوگواری که با حضور هزاران نفر در حال برگزاری است همچنان به سیل مشتاقان رییس جمهور خدمتگزار اضافه می شود.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.