شناسهٔ خبر: 167576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان لرستان در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان

پیام تسلیت رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پی شهادت حضرت آیت‌الله رییسی و همراهانشان مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان لرستان طی پیامی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان در سانحه هوایی سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) متن پیام بهزاد شاکرمی مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان لرستان به شرح زیر است:

((سیدالشهدا جبهه خدمت به مهمانی سیدالشهدا جبهه مقاومت رفت))

خبر غمبار و دردناک شهادت سید مظلومان؛سید مجاهد؛رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و تنی چند از همراهان ایشان پس از ساعت ها بیم و امید و چشم انتظاری؛ملت بزرگ ایران اسلامی را در غم و اندوهی فراوان فرو برد و داغی بزرگ بر دل همه مسلمانان جهان نشاند.

رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در زمره یاران واقعی پیر جماران حضرت امام خمینی«ره» و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که تمام عمر خویش را در سنگرهای خدمت به مسلمانان و هم وطنان سپری نمود و با روحیه جهادی و انقلابی خویش خدمات بسیاری به ارمغان آورد.

مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم؛مثال زدنی و الهام بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر و داغی است که به این آسانی و زودی تسلی نمی یابد.

اینجانب شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی و دیگر شهدای حادثه دردناک سقوط هلیکوپتر در ورزقان را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنافداه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و آحاد ملت بصیر ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان تسلیت عرض می کنم.

از خداوند متعال علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت دارم.