شناسهٔ خبر: 167593 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان:

نتایج آزمون رشته طراحی معماری اعلام شد

حامد مانی فرد مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اعلام اینکه نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری استخراج شده و قابل مشاهده است از فرصت ۵ روزه بازنگری نتایج آزمون در بازه زمانی اول تا ۵ خردادماه خبر داد.

حامد مانی‌فر دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری که در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، خبر داد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان توضیح داد: نتایج آزمون‌ ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری استخراج شده و از ساعت ۱۵ امروز اول خردادماه بر روی سامانه آزمون‌های ورود به حرفه به نشانی www.inbr.ir قابل مشاهده است. شرکت‌کنندگان می توانند از طریق این سامانه نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنند.

مانی‌فر گفت: شرکت‌کنندگانی که موفق به اخذ حدنصاب قبولی در آزمون‌ها نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواست خود را از طریق همین سامانه از امروز اول خرداد تا شنبه ۵ خرداد ارسال کنند.

وی تصریح کرد: به لحاظ برنامه‌ریزی انجام شده از تمامی داوطلبان می‌خواهیم تا درخواست بازنگری خود را در مهلت مقرر ارسال کنند و بدیهی است به درخواست‌هایی که بعد از این تاریخ ارسال شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.