شناسهٔ خبر: 1676 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در آبان‌ماه اعمال می‌شود؛

تخفیف 5 تا 15 درصدی بلیت قطارهای مسافری شرکت ریل ترابر سبا

قطار مدیرعامل شرکت ریل ترابر سبا از اعمال تخفیف 5 تا 15 درصدی بهای بلیت قطارهای این شرکت در آبان ماه خبر داد.

محمدجواد فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آغاز تخفیف‌های بهای بلیت قطارهای مسافری شرکت ریل ترابر سبا گفت: چندی پیش شرکت مسافری خصوصی "ریل ترابر سبا" پیشنهاد اعمال تخفیف بهای بلیت خطوط خود در برخی از "ریل پیک‌ها" را به شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که پس از موافقت شرکت راه‌آهن، مقرر شد بلیت‌های ویژه آبان ماه قطارهای این شرکت خصوصی با تخفیف 5 تا 15 درصدی به مسافران عرضه شود.

مدیرعامل شرکت ریل ترابر سبا با بیان اینکه تخفیف در بهای بلیت همه قطارهای این شرکت اعمال می‌شود ادامه داد: قطارهای مسافری "ریل ترابر سبا" در محورهای تهران ـ مشهد و تهران ـ اهواز سیر و حرکت دارند.

وی با بیان اینکه افزایش استفاده از حمل و نقل ریلی در کاهش تلفات جاده‌ای و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی موثر است٬ یادآور شد: پیش از این نیز تجربه عرضه بلیت‌ قطارهای مسافری این شرکت با تخفیف‌های ویژه در ماه مبارک رمضان وجود داشت که این اقدام در جذب مسافران به سفر با قطار بسیار موثر بود.

فخاري اضافه کرد: البته باید به دنبال راهکاری بود که دولت با کاهش هزینه‌ دسترسی‌ها به بخش ریلی کمک کند تا با کاسته شدن هزینه‌های سفر با قطار، مردم کمتر به سفر با وسایل نقلیه شخصی رغبت نشان دهند.

پیش فروش بلیت قطارهای ویژه مسافری آبان ماه همزمان با پیش‌فروش مهرماه آغاز شده است./

نظر شما