شناسهٔ خبر: 167719 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی دو ماهه گذشته انجام شد؛

پاکسازی ۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های شهرستان چگنی

پاکسازی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چگنی گفت: علف زنی و پاکسازی ۴۰ کیلومتر از حاشیه راه های اصلی و فرعی این شهرستان طی ۲ ماهه سال جاری انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، حسن فاضلیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چگنی به اقدامات مهم انجام شده توسط این اداره در دو  ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: عملیات روکش آسفالت اسلاری محور خرم آباد _ کوهدشت از پل کشکان تا روستای امیرآباد آغاز شده و در حال انجام است.

وی به اقدامات انجام شده  در راستای ایمن سازی جاده های این شهرستان اشاره کرد و افزود: نصب نیوجرسی روبروی سپاه و تیپ ۲۸۴ ارتش به تعداد ۲۰۳ عدد ، نصب تابلو و علائم جاده ای در محور خرم آباد _ پلدختر به تعداد ۸۰ تابلو و ایجاد هره خاکی در نقاط پرتگاهی ۵ نقطه از جمله این اقدامات است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چگنی گفت: در این مدت همچنین ، علف زنی و پاکسازی به طول ۴۰ کیلومتر ، بازگشایی دهانه پل ها ۳ دستگاه، لکه گیری و چاله گیری با آسفالت گرم و سرد ۴۰ تن و پاکسازی کناره نیوجرسی های محور خرم آباد _ کوهدشت از پل کشکان تا شهر سراب دوره و بلعکس انجام شده است.