شناسهٔ خبر: 167730 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرکل راه و شهرسازی همدان در مرکز پاسخگویی سامانه سامد

سامد رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به حقوق شهروندان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در پاسخگویی به سوالات مردمی، روز یکشنبه مورخ ششم خرداد، از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ با حضور در مرکز پاسخگویی سامد ( سامانه ارتباط مردم و دولت) به سوالات مردم استان در خصوص مسائل مربوط به حوزه راه و مسکن پاسخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، رضا معصومی رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به حقوق شهروندان گفت: مدیرکل راه و شهرسازی همدان به‌منظور پاسخگویی مستقیم و بی واسطه به سؤالات و درخواست‌های مطرح شده از سوی مردم استان در مرکز سامد حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند در روز یکشنبه مورخ ششم خرداد، از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ ضمن برقراری ارتباط با تلفن ۱۱۱، با مدیرکل راه و شهرسازی همدان به صورت مستقیم تماس گرفته و سؤالات خود را مطرح کنند.

معصومی خاطر نشان کرد: هدف این سامانه ایجاد بستر مناسب برای ارائه درخواست‌های مردمی از مسئولین، شکایات و انتقادات مردمی از عملکرد دستگاههای دولتی است. 

وی در پایان گفت:  سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی مؤثر میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان طرح و پیگیری کنند.