شناسهٔ خبر: 167782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت روز سوم خرداد

بیانیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با صدور بیانیه ای فرا رسیدن روز سوم خرداد را گرامیداشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن روز سوم خرداد را گرامیداشت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سالروز حماسه آزادسازی خرمشهرحماسه‌ ماندگار سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که برای همیشه تاریخ، نماد افتخار و  منشأ عزت، عظمت و بالندگی ملت ایران و یادآور مقاومت، بصیرت، هوشمندی و هوشیاری آنان برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان این سرزمین خواهد بود.

فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنه‌ای است که توانستند با اراده‌ای استوار، ایثار و از خودگذشتگی شکست دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت کنند و استقلال، آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند.

بی تردید آزادسازی خرمشهر فصلی به یادماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که بر گرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه‌ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشتند.

کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل استان ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، خادم الرضا (ع)، شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد، سالروز آزادسازی خرمشهر این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به‌ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارد.