شناسهٔ خبر: 167806 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به نمایندگی از وزیر راه و شهرسازی؛

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در مراسم تشییع و تدفین امام جمعه و استاندار تبریز شرکت کرد

گلستان مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به نمایندگی از وزیر راه و شهرسازی در مراسم شهیدان راه خدمت استان آذربایجان شرقی شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت در روز پنچ شبه ۳ خرداد  همراه با  قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار در مراسم تشیع پیکر مطهر شهید آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز و شهید مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی حضور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش معاون وزیر راه و شهرسازی پس از مراسم تشیع با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در مراسم تدفین پیکر شهید آیت الله آل هاشم شرکت کرد. سپس در روز جمعه ۴ خرداد ماه ضمن شرکت در مراسم تشیع و تدفین یار قدیمی خود، شهید رحمتی، از  وضعیت بافت فرسوده و پروژه‌های بازآفرینی  شهرستان‌های مراغه و عجب شیر  بازدید کرد.

گفتنی است شهید آیت الله آل‌هاشم پس از شهیدان محراب آیت‌الله قاضی و آیت‌الله مدنی، مرحوم آیت‌الله مشکینی، مرحوم آیت‌الله ملکوتی و آیت‌الله مجتهدشبستری، ششمین نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ تاکنون بودند که به شهادت رسیدند.

شهید مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی از تیر تا بهمن ۱۴۰۲ به‌ عنوان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی فعّالیت کرد. این شهید راه خدمت همچنین از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ سمت قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت و در نخستین روز از بهمن ماه ۱۴۰۲ موافقت اعضای هیئت دولت را برای سمت استانداری آذربایجان‌شرقی کسب کرد و در ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سانحه سقوط بالگرد به همراه سیدالشهدای خدمت؛ شهید سید ابراهیم رییسی و دیگر شهدای خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شد.