شناسهٔ خبر: 167814 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بیش از ۸۰۱ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن وارد فرایند ساخت شد

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط آن بنیاد در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی شده است از تکمیل و تحویل بیش از ۲۹۷ هزار واحد از این واحدها به مردم خبر داد.

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد تشریح کرد و گفت: تاکنون ۸۰۱ هزار و ۵۲ واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فرایند اجرا شده است که از این تعداد ۲۹۷ هزار و ۲۵۲ واحد تکمیل و تحویل شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از مجموع ۸۰۲ هزار و ۵۲ واحد نهضت ملی مسکن که در فرایند اجرا قرار گرفت ۵۲۹ هزار و ۷۴۲ واحد روستایی و مابقی شهری است که از واحدهای روستایی آغاز شده نیز ۲۷۸ هزار و ۴۲ واحد تکمیل و تحویل شده و مابقی در دست اجراست.

صالحی افزود: از واحدهای شهری در دست اجرا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ۱۹ هزار و ۲۱۰ واحد تکمیل و تحویل شده است و مابقی در حال اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای دولت سیزدهم بخشی از تعهدات ۴ میلیون واحدی نهضت ملی را برعهده گرفت که تاکنون موفق شد بیش از ۸۰۱ هزار واحد را وارد فرایند ساخت کند و از این تعداد نیز بیش از ۲۹۷ هزار واحد را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان داده است.