شناسهٔ خبر: 167869 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

بزرگترین کار برای تسلی خاطر خود و جامعه پیگیری مجدانه اهداف شهیدان خدمت است

1 مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در هفدهمین جلسه شورای عالی مسکن گفت: پیگیری اهداف شهیدان راه خدمت و تحقق آن ها، بزرگترین کار برای تسلی خاطر خود و جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هفدهمین جلسه شورای عالی مسکن بصورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و سایر مقامات کشوری و در استان آذربایجان شرقی نیز با حضور سرپرست استانداری، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران و کارشناسان مرتبط در محل عمارت استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در نشست شورای مسکن استان که همزمان با شورای عالی مسکن در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن قدردانی از عموم مردم شریف استان جهت شرکت حماسی در آئین بدرقه، تشییع و تدفین شهدای راه خدمت عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران بارها حوادثی چنین را تجربه کرده است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری و با حضور مقتدر ایشان، همچون گذشته هیچ خللی در مدیریت کلان کشور پیش نخواهد آمد و ما نیز وظیفه داریم تا تمام خدمات و تعهدات دولت سیزدهم را با جدیت و محکم تر از پیش ادامه دهیم تا راه شهید جمهور ادامه یابد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ویژه حوزه مسکن و تاکید ویژه رئیس جمهور شهید به آن عنوان کرد: باید با یک برنامه جدی و ویژه تامین مسکن حمایتی و تداوم برنامه های این حوزه در دستور کار دستگاه های مرتبط قرار گیرد.

جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست تاکید کرد: برنامه های استان در حوزه نهضت ملی مسکن با همان روال قبل البته با اهتمام و جدیت بیشتر پیش می رود و مصمم هستیم تا تعهدات مان را به نحو احسن در استان به پایان برسانیم.

وی افزود: مسئولیت تعهدات و اهداف شهدای راه خدمت امروز بر عهده ماست و بر همین اساس دستگاه های مرتبط با حوزه نهضت ملی مسکن از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران شهر جدید سهند و سایر مدیران و دستگاه های مرتبط باید در اسرع وقت و با تعامل و همدلی جهت تحویل قطعه زمین های جوانی جمعیت، واحد های نهضت ملی و مسکن روستایی برنامه ریزی نمایند.

سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی در پایان این نشست گفت: امروز بزرگترین کار برای تسلی خاطر خود و جامعه پیگیری مجدانه اهداف شهیدان خدمت است و همگی باید در راه تحقق اهداف و آرمان های شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی تلاش کنیم و ما نیز تا آخرین روز خدمت جهت تحقق ساخت مسکن ویژه اقشار کم برخوردار که از اهداف مهم دولت مردمی سیزدهم و از تاکیدات ویژه رئیس جمهور شهید بود، پای کار خواهیم بود.

شایان ذکر است در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان، اقتصاد مسکن استان از جمله بازار اجاره بها، تنظیم و کنترل بازار مسکن و موارد مرتبط مورد بحث و بررسی واقع شد.